BC L/100km resets itself?

Diskutiere BC L/100km resets itself? im T25: Kinderkrankheiten, Probleme und Vorschläge Forum im Bereich Avensis T25: von 04-2003 bis 12-2008; It has done it twice now .. suddenly, my BC resets average L/100km [img] Today I stopped the car, picked up a few things from the house,...

1. Gast

Gast Guest

It has done it twice now .. suddenly, my BC resets average L/100km [​IMG]

Today I stopped the car, picked up a few things from the house, and then the BC was reset when i started again

what the hell is happening

2. uwzl

uwzl Guest

It's a known bug. The only solution at that time is not to rely on the random-number-generator called "Boardcomputer".

Uwe

3. Worm

Worm Guest

I move this thread to the problems-section.

Markus

4. #4 burki_s, 29.04.2005
    burki_s

burki_s Routinier

Fahrzeug:
    Lexus RX450h
    Verbrauch:
    I had the same problem last week (only once since I bought the car). Pls have a look at my thread starting April 20th.

We have to live with it, I fear...

Cheers, Burkhard.

5. Gast

Gast Guest

Zitat:It's a known bug. The only solution at that time is not to rely on the random-number-generator called "Boardcomputer".

Uwe

.. I don't rely on it. Mostly use it to compete with myself, trying to figure out how to drive the car most cost-efficient under various conditions [​IMG]

Zitat:I had the same problem last week (only once since I bought the car). Pls have a look at my thread starting April 20th.

We have to live with it, I fear...

Cheers, Burkhard.

Have read the thread - odd that I haven't noticed it before, checks the forum regularly. Well - in my opinion such bugs shoud be sorted out and bc's updated

Thema:

BC L/100km resets itself?

Die Seite wird geladen...

BC L/100km resets itself? - Ähnliche Themen

1. Umstieg von T25 D-Cat auf T27 1.8 l Benziner, wer hat da Erfahrungen?

Umstieg von T25 D-Cat auf T27 1.8 l Benziner, wer hat da Erfahrungen?: Hallo liebe Avensis-Gemeinde, mein alter D-Cat hat ca. 210.000 km auf dem Buckel und ich suche Ersatz. Bin ja etwas verwöhnt vom großen Diesel,...
  2. Display BC dreht durch

Display BC dreht durch: Hallo zusammen, vergebt mir bitte, wenn das Thema schon behandelt wurde. Ich habe die SuFu benutzt, konnte aber nicht das finden, was ich finden...
  3. Elektronik Problem Board Computer Reset

Elektronik Problem Board Computer Reset: Hallo liebes forum, Habe die sufu sowohl als auch Google benutzt, jedoch ohne Erfolg. Wir haben ein Problem mit unserem avensis t25 2003...
  4. Zusätzliche Displaybeleuchtung für BC, Radio und Klima

Zusätzliche Displaybeleuchtung für BC, Radio und Klima: Moin! Ich hab da mal wieder eine Idee... Die Armaturen von unserem T25 sind ja tags und nachts immer schon hell ( je nach Einstellung ) orange...
  1. Diese Seite verwendet Cookies um Inhalte zu personalisieren. Außerdem werden auch Cookies von Diensten Dritter gesetzt. Mit dem weiteren Aufenthalt akzeptierst du diesen Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden